Flz Zayıf insanlar daha cok kilo alıyor.Bir yerde okumustum, gebelik sonrasında emzirebilmek için yağ depoluyormus vücut. Biyolojik olarak ya doğurdugumda yiyecek bulamazsam diyip kıtlık moduna alıyormuş hamilelikte vücut kendini. Bu nedenle daha zayıf olan kişiler daha cok kilo almaya meyilli. Mesela kilolu biri 7 8 kilo ile bitirebiliyorken hamileliğini, normal kilolu biri için bu neredeyse imkansız:) o yuzden aslında burada kilo artısına bakarken başlangıç kilosuna ve alınan kiloya bakılmalı;). Bende 16. Haftamdayım, 58 ile başladım, su an 60 kiloyum.