prensimibeklerkenn Milkshakee amin inşallah canım 😊korkma canım inşallah döner bnmde 29 haftaya kadar makat gelişti 2 gün önce gittiğimde baş geliş olmuştu ayaklarını yükselt işe yarıyor benim rahim ağzı kısalması var bnde çok aşağıda hissediyorum bazen yürürken düşücekmiş gibi geliyo ama dr normal dedi stres yapma bebek kasılır dedi hayırlı doğum olur inşallah 🌸
prensimibeklerkenn Beliz100 oturup kalkarken zorlanıyorum uzun süre oturunca yada biraz yürüyüş yapınca bel ağrısı fazla oluyo bnde :) ayy en zor şey isim konusu etrafımdaki insanlara hep şaşırırdım nasıl isim bulamıyorsunuz die bnde bulamıyorum şimdi eşimle iki isim belirledik biri Zeyd biride Feza oğluşum olucak Allah nasip ederse aileler arasında anket yapalım dedik sizce hangisi güzel 🤭😊
Beliz100 prensimibeklerkenn kesinlikle isim en zoru benim de kızımın ismi hala yok üstelik seçenekleri de 2 ye indiremedim 😬 ben ikisi arasında feza yı tercih ederdim
Kara96 Kader_180 32+1 deyiz ama bi iki gündür aşırı bir halsizlik var kolumu kaldıracak gücüm yok hep uzanmak istiyorum bu haftaya kadar çok enerjiktim çalışıyordum hatta iyiydim herkes maşallahın var diyordu bana bu haftaya kadar bi kere mide bulantısı bile yaşamadım ama 32. Haftaya girince çok kötü oldum oturduğum yerden terliyorum soğuk soğuk şuan anladım hamile olduğumu ben hiç bısey yaşamamışım şimdiye kadar 🙄😢bi kaç eksikler dışında hazır herşey hastane çantam kaldı hazırlanıcak
analaka Minnos_huzur44 bizim gittiğimiz hastanede pusetsiz çıkış yapılmıyor oyüzden alınması gerekiyordu.Bebek arabasıyla set olanlardan aldık zaten oda hallolmuş oldu😊
Birtanemm Kader_180 🌸28+4 teyiz😊 doktor doğum ekim sonu veya kasım başlarında gözüküyor dedi 🥰hazırlıklara başladım ben 26 haftamda şimdi yavaş yavaş toparliyoruz 30 haftaya gelmek istiyorum 😂bir an önce 35 36 haftada tüm hazırlıkları bitircem allah kismet ederse 36 çantayı hazırlicam kıyafet yıka ütüle fln 🤣37 haftamdada koaföre gitcem ve doğumu kolaylaştırcak egzersizler fln yapcam evin temizliğini yapıp o haftalarda biraz yorucam kendimi ve inşllah 38 haftada doğururum 😂😂planlarım hazırlıklarım bu şekilde bakalım rabbim nasil nasip ederse artık 🥰🥰
Giba Birtanemm bende 28 haftaligim benimde kasım sonu size nasıl ekim sonu kasım başı dedi doktorunuz ay 3 gün sonra randevum var telaş yaptım şimdi 😬
prensimibeklerkenn Milkshakee amin inşallah canım🥰 ya bu arada 31 haftada bebeğin boyu kilosu ne kadardı 😊
Mehtap23 Suicmeyiunutma ne güzel 😍 sizin sezeryan mı benim sezeryan diye erken doğurucam 🤔 birde ilk bebiş mi
Suicmeyiunutma Mehtap23 İlk bebek evet 😊 ama sezaryen veya normal olarak henüz hiç konuşmadık mümkünse normal için zorlayacağım 🙈
FatmaNur_ Minnos_huzur44 BEBEK; • 10 lu hastane çıkışı • Çıtçıtlı body ( 3 adet) • Alt üst takım (2 adet) • Tulum ( 2 adet ) • Kalın battaniye • Müslin bez ( kundak için) • Bebek bezi ( 20 adet) • Alt açma bezi • Islak mendil • Çorap/ eldiven/ ağız mendili • Emzik/ biberon / puset ANNE; • Pijama takımı • Göğüs pedi / göğüs ucu kremi • Depend / lohusa pedi • Emzirme atleti ve sütten • İç çamaşır • Terlik / çorap/ havlu/ el sabunu/ dış macunu / dış fırçası • Kirli poşeti • Hastaneden çıkarken giyilecek kıyafet • Baş örtüsü
prensimibeklerkenn Beliz100 ama gerçekten öyle 🤭 haftalık olarak isimler değişiyo bizde Enis ve Alihan arasındaydık geçen haftada 😂 bakalım doğuma kadar ne olucak Feza benim seçtiğim isimdi hafif bi isim ve gökyüzü demek 🥰 umarım sizde en kısa zamanda içinize sinen bi isim bulursunuz 😊
Gul9227 Bizde 30+3 olduk hic bilgim yok nisan vs hepsinden cok korkuyorm.. suan kafaya takmamaya calisiorm bakalm bebisin kiyafetlerini aldm besik ve bebek arabasi kaldi ufak tefek alncaklar kaldı yavas yavas artk😅 onlarida tamamlayacam bu ay
Egeninannesi1 30+4 düz bizde 🐣 alışverişi daha dün tamamladık, bu hafta evin temizliğini bitireceğiz, oğluşumun mobilyaları 17 sinde gelecek. Anca o zaman toparlanacağız anlaşılan hala birşey hazır değil bizde 🙈
sedanursahin Kader_180 31+2 hiç birşey hazır değil bende hazır değilim açıkcası hazırlık yapmaya sıcaklar halsizlik hepsi üst üste geldi Herşeyini aldım ama yıkaması ütülemesi kaldı birde ev temizliği🤦🏻♀️
Kara1833 Tam 32 haftalığız herşeyimiz hazır tek çantamıza kıyafetleri koyucaz okadar bazen ağrılar oluyor baş aşagı ve bazen çok baskı yapıyor sıcakta bunalıyoruz terliyoruz başkada bir sorunumuz yok allaha şükür 😁😁