Beliz100 oturup kalkarken zorlanıyorum uzun süre oturunca yada biraz yürüyüş yapınca bel ağrısı fazla oluyo bnde :) ayy en zor şey isim konusu etrafımdaki insanlara hep şaşırırdım nasıl isim bulamıyorsunuz die bnde bulamıyorum şimdi eşimle iki isim belirledik biri Zeyd biride Feza oğluşum olucak Allah nasip ederse aileler arasında anket yapalım dedik sizce hangisi güzel 🤭😊