Kıyamam hiç üzülme strese sokma kendini zaten uğraştığın enfeksiyon yeterince sinir bozucu çok iyi anlıyorum bende 10 haftalıkken 1 ay uğraştım afedersin idrar yaparken yanma mı batma mı dersin tuvaletten çıkıp bi saniye sonra geri giriyordum gece havale sıtma geçirdim kaç kez antibiyotik serum aldım bilmiyorum bende çok korktum birşey olucak diye şimdilik sağ salım 23. Haftaya geldik böyle kötü düşünme heeer hamile mutlaka enfeksiyonu yaşıyormuş zaten tavsiyem karadut özünü sulandırıp iç gün içinde bir bardak, cranberry kuruyemişi eczanelerde hap olarak var gebeler kullanabiliyor onu iç, 3-4 litre zorla su iç gün içinde 2 3 kere uyumaya çalış ve sürekli ılık duş al sabunla değil normal inşallah 2-3 günde biter bu derdin, Allah başka dert vermesin sağ Salim geçer inşallah hamileliğin 🌸