Kızlar bugün tam 14 haftalik olduk ve geçmeyen bi enfeksiyona sahibim 3 4 kere ilaç kullandım artık doktorumun suratına da dedim biliyorum geçmeyecek dime oda her hamile de olabildiğini benim kinin yüksek olmadığını söylüyor korkuyorum bebeğime zarar veriyor diye şimdi de cisim geliyor kasiklara baskı yapıyor gidiyorum 1 damla hatta bazen bekliyorum gelsin diye bazen okuyorum bebeğim öldü enfeksiyondan falan yazıyolar ben mood olarak iyice düşüyorum hic böyle olup bebeğini sağlıklı doğuran varmı pozitif şeylere çok ihtiyacım var 😥😥😥