goktugun_annesiii ben şu an 22 haftamın içindeyim. Bir kaç hafta önce ağlayarak uyanıyordum her sabah günler sürdü bileklerimde ellerimdeki ağrı geçmedi hep soğuk suya tuttum o anlarda. Ağrıdan çok acı veriyordu o his hiçbir şey tutamıyordum yani güç sıfırdı bileklerimde. Sinir sıkışması olduğunu tahmin ettim nöroloji bölümüne gittim tabii hiçbir alete sokamıyor bebekten dolayı sinir testi vs yapamadı elle muayene etti sinir sıkışması dedi jel verdi ki hiç faydası yok, birde bileklik verdi iki elime birden o biraz hafifletti şu an ama hala ellerimi tam sıkamıyorum. Yatarken otururken hep yukarda tutun altına yastık koyun çok faydası oluyor. Hamilelerde çok görülüyormuş bu durum maalesef. ☹️