Zkczkc Doğumhaneye bebek için 1 adet zibin 1 adet Tulum, 1 adet yenidoğan bez, eldiven ve şapka, 1 tane de kundak verdim.
Bunun yanında aynı içeriğinde bu ürünler olan 2 paket daha yaptım yedek kıyafet olarak. 1 tane de hastaneden çıkarken giyindirmek üzere bir takım aldım. 1 paket bez koydum, 1 paket ıslak mendil, ağız mendili. Vs ama çoğunu kullanmadım.
Kendi kıyafetlerinizi odaya gelince giyiniyorsunuz. Elbise tarzı gecelik almanızı öneririm. 2 tane alsanız yeter. Terlik veriyorlar ama yedek terlik koyabilirsiniz. Havlu kendiniz için alabilirsiniz. Bebek için mutlaka yedek kundak alın ve bir de orta kalınlıkta battaniye. Çünkü bebegi içine koydukları kuvoz çok konforlu durmuyor. Kuvozun içine sermeniz için iyi olur. Alt açma örtüsü de almanızı öneririm, hastanede var ama odada bittiğinde ben kendiminkilerden de serdim yatağa. Bebek için değil daha çok kendim için kullandım.
Atıştırmalık, su meyvesuyu vs mutlaka buulundurun. Yemekleri çok iştah açıcı değil. Kalın çorap da mutlaka alın, doğumdan sonra ayaklar üşüyor. Ped olarak canpedin depende benzer bir mesane kulodu var ondan almıştım. Dependi ilk doğumumda kullanıp memnun kalmamıştım, çünkü bedenleri çok dar ve yapışıyor gibi gelmişti. Canped daha iyiydi. Şarj aletimiz de yanımızda yoktu apar topar çıktığımız için, siz çantaya bi tane ararsanız iyi olur.
Baska bir şey suanlik gelmedi aklıma 🤗