Sumeyyenvshr Sumeyyenvshr 2 gün önce orada doğum yaptım. Asiye hanım girdi doktora.
9 aydır takibinde olduğum Derya hanım malesef ekti beni. Belki de gelmemek için önemli bir gerekçesi vardır bilemiyorum ancak hayal kırıklığı yaşamadım değil. Hayrlisi böyleymiş, Asiye hanımdan da şöyle böyle memnun kaldım.
Memnun kaldığım kısmı, doktorlugu iyiydi gerçekten. Güzel bir şekilde 7 dakika içinde doğum gerçekleşti, bana katlandı. Ancak moral motivasyon olarak modumu zaman zaman düşürdüğü söylenebilir. Ben bebek geldi mi falan dedikce, ikinamiyorsun ki, gibi seyler söyledi. Bunun yerine daha destekleyici bir tutum sergilenebilirdi. Aradığım bu tarz özellikleri, psikolojik doktorlugu onda bulamadım malesef. Ama önemli olan öncelikli olarak sağlık tabiki🙏 dikişlerim var, iyi gibi görünüyorlar şimdilik, eli çok ağır değil, ortalama, ne kadar maharetli olduğunu lohusalık sonrası anlayacağız bakalım.
Her neyse hastaneye dönecek olursak..
Ben gece 3 sularında gittiğim için hastane bombostu. Tüm odalar müsaitti neredeyse.. Ve temizdi. Personel uyuyordu 😅 ama uyandılar ve hepsi açıkçası burada yazılanların aksine oldukca ilgili ve güler yüzlü davrandılar. Nöbetçi hekim (Fatma Ersan) açıklık muayenemi yaptı,yüzüme pek bakmadan.. O yüzden nispeten daha iyi tanıdığım Asiye hanımı cagirttim.
Eşimi dogumhanede çatal kısmı haric her yere aldılar benimle, bir sıkıntı yaşamadık.
Doğumhane beklediğim kadar konforlu bir yer değildi. Çatal koltuğu vs biraz eski evet, ortam pek iç açıcı değil ama önemli sırasına göre çok da hayatı bir durum yok bence. Hijyenik olduktan sonra o kadar da sıkıntı değil gibi.
Odalaramiz genişti, normaldi. Ancak daha önce de bu hastanede düşük riski için yatış yaptığımda küçük bir odaya düşmüştum. Otelcilik anlayışı beklememek lazım bu hastaneden. Devlet hastanesi şartlarının bir tık üstü, özel hastane şartlarının ortalaması mevcut. Bu da tecrübe ile hijyeni buluşturuyor bir yerde. Lükse kaçmadan.
Yemekleri de ortalama diyebilirim. Oda süsleme olaylarını bilmiyorum, ben yapmadım. Ama izin verirler diye düşünüyorum. 2 refakatçi kaldı yanımda, annem ile eşim, sıkıntı olmadı.
Hastane personeli de ebe ve kendi hemsirelerimden memnun kaldım son derece. Ancak cocuk hemşireleri için aynı özeni bulabildiğimi söyleyemeyecegim. Çocuğun doğum kilosunu bile epey gecikmeli öğrendik, kendi cabamizla. Daha onceden tanıdığım ve çok sevdiğim, büyük oğlumun cocuk doktoru Müberra hanım bile jet hızıyla bir muayene yapıp geçti. 30 saniye sürmüştür. Tanıyamadım kendisini resmen. Neyden kaynaklı olduğunu bilemiyorum, belki aşağıda bekleyen hastaları yüzündendir 🤷♀️
Suanlik aklıma gelenler bunlar.
Tavsiye eder misiniz derseniz, personel ve tecrübe açısından, evet ederim. 9/10
Hijyen ve konfor açısından 6/10
Yenidoğan bakımı açısından 4/10
Fiyat/performans açısından 7/10
Hayrli doğumlar diliyorum. 🌹