Buski Hamileliğimi aralıkta öğrendim ve kıştan bu zamana kadar asla soğuyamadım. İçimde resmen alev topu var kış günü bile cam açıyodum. Hele şimdi bu sıcaklarda klima bile etki etmiyor napacağımı şaşırdım çok zorlanıyorum 😭 Var mi benim gibi olan?
bebegimizibekliyoruz1 Buski 19 da klimayı çalıştırıyorum oda ısısı 20 21 olunca anca kesiyor beni izmirdeyim odadan çıkmıyorum 😂
rojda2121 Mom654 ben zaten şu şanlıurfayla diyarbakırı anlamıyorum türkiye geneli hava durumları cıkıyo tv de butun iller 32 33 taş patlasın bi şanlıurfayla diyarbakır 42 43 çıldırmamak elde değil 😂😂😂😂
Zeynep44_44 Buski Malatya dan selam olsun. Kavruluyorum, uyku uyuyamıyorum. Banyodan dışarı çıkamıyorum. Allah’ım sen biz hamişlere yardım et.. amin..🙏🔥
Mom872 Buski Ankara da ortası yok kışın donuyoruz yazın yaniyoruz🤷🏻♀️ sıcaktan evin içinde tarzan gibi dolanıyoruz
Buski derya46 Denedim buz bile yiyorum artık kıtır kıtır geçen hafta acillik olunca midemi üşütüp onuda yapamıyorum artık 🥵
Gmzkc Buski ben yurt dışında olduğum için daha sıcaklık görmedim valla battaniye üstümde uzanıyorum 1 haftaya doğalgazı açarım 😅
DemetF Buski bende oleyim cok bunaldim hergun havadurumuna bakiyorum soguklari yagmuru hayal ediyorum hic esmiyor en gunes gormeyen yer yatak odam ordayim tum gun 🤦🏻♀️
Buski DemetF Bende aynıyım öğleden sonra 2 derece düşüyormuş diye eşimi arıyorum çıldırmamak elde değil 🥵
Sinemis35 Buski İzmir çok nemli klima benim için bir yaşam ünitesi görevi görüyor ☺️☺️ normalde soğuktan nefret ederdim ama…
SuRam Zar zor dayaniyorum antalya çekilmiyo cehennem gibi bide allahın belalari hırsız benim klimanın motorunu çaldılar sicaktan yatamiyoruz😣😢