bsrabozkurt peki, zaten siz daha doğurmadan anne adayı olarak kontroller sonrası şekerden sıkıntı çıkmadığını söylemişsiniz, bence biraz daha araştırın Allah korusun inşAllah sağ salim de gelir bebeklerimiz ama daha burdan eksik bilginiz olduğunu düşünerek varsayımda bulundum :) çünkü sıkıntı olup olmadığını doğunca anlayacaksınız. Ayrıca bunun gereksiz ve ya yanlış bir test olduğuna dair söylemlerde bulunulan doktorlar, şikayet edildiği taktirde neden ceza alıyor o zaman biraz bunu düşünün.. eminim araştırmışsınızdır ama benim için türk tabipler birliğinin kararları ve kitaplarda yazan bilgiler çok daha önemli. Kimseyi aşağıladığımı düşünmüyorum, kendi adıma aksine o doktorların gerçekten komik olduğunu düşünüyorum ki bir çok uzman doktor bu fikirde. Saygı duyuyorum, herkes kendi ve bebeği için en doğrusunu seçsin inşAllah 🙂🌸