Bedia_53 pamk00 birde nst de hareketinden dolayı kalp atışıda hep yüksek çıkıyor orda bile durmuyor. İyi mi kötü mü bilemedim 🙄
Duygulu35 Bedia_53 benim bebeğimde aynı doktor ultrasonda bakarken bile tekme atıyor durmuyor doktorumuz bile çok hareketli Bi bebek dedi🙂şuan bile uyutmuyor❤
Bedia_53 Duygulu35 inanın bende aynı durumdayım. Her zaman hareketli bebekten korkmayın hareketsiz bebekten korkun diyolr ama bu kadarı da beni çok yoruyor 👀 inşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🌸
Duygulu35 Bedia_53 Amin inşallah canım benim Rabbım inşallah sağ salim kucağımıza almayı nasip eder🤲❤
KbrAtbs 35+2 olduk ama kızım 2 hafta önde 🙈 Onun büyüklüğü, havaların sıcaklığı ile imdat modundayım 🤣
Elif_Eda Burcukra 34+3 üz bizde ☺️☺️ Baş aşşağı dönmüşüzz 3 gün önce gittiğimde bakalım 36 haftada tekrar muayenemiz var bakalım nolucak..Baya kasık ağrım var bu haftadan sonrada açılma falan olurmu bilmiyorum ama bakalım..