Saripapatyam1 Burcukra bende 36 haftaligim 😊 Bel ağrım var yoğunluk uyku halii, sıcaklardan bunaldimm. Sınırlı agresif biri oldum 🤭
Erez Burcukra 2. Bebisim ne kadar karnimda kalsa o kadar kardir. 20 gun sonra sezercik olacagim kalan gunleri dgerlendirmeye çalışıyorum 😂
Eliffgngr Bizde 36 olduk şükür 🙏 ama sanki bu hafta daha bi yüzüm şişti asla gece uyuyamıyorum elli defa uyanıyorum ☹️
Yceren54 36 olduk bugun ne zaman gelır mınıgım bılmıyorum ama inanılmaz ağrılarım ve sıcaktan bunalmalarım oluyor 🥺🥺🥺
Burcukra Ahh bende aynı dertten muzdaribim sıcaklar mahvetti artık gece dalamıyorym uykuya resmen 2 3 oluyor zorla uyuyorum
Bedia_53 Bizde 36+4 olduk. 🥰 bu arada benim bebeğim o kadr çok hareketli ki yerinde hiç durmuyor diyebilirim aynı durumu yaşayan var mı ?
pamk00 Bedia_53 evet benimde çok hareketli geçen gün acile gittim doktor ölçümlerini bile alamadı çok hareketli dedi
Duygulu35 Bedia_53 benim bebeğimde aynı doktor ultrasonda bakarken bile tekme atıyor durmuyor doktorumuz bile çok hareketli Bi bebek dedi🙂şuan bile uyutmuyor❤
Bedia_53 pamk00 birde nst de hareketinden dolayı kalp atışıda hep yüksek çıkıyor orda bile durmuyor. İyi mi kötü mü bilemedim 🙄