Busra333 mümkünse yaptırın derim, bende hiç sorun olmadı 3unde de epidural oldum, sadece doğumu uzatıyor çünkü sancıları fazla hissetmiyorsunuz (bende öyle oldu ilkinde ve bunda) 2. Numaram iğne yapıldıktan 5 dakika sonra geldi, ama onda geç kalınmıştı…