Merhaba hanımlar, Hayırlı akşamlar…
Ne zaman buraya kendi hikayemi yazarım diye düşünürdüm, şimdi bir baktım ki doğum yapalı 26 gün olmuş bile…
Gelelim hikayemize, bir pazar günü bir arkadaşım aradı sana doğumdan önce uğramak istiyorum diye bende kabul ettim (kendisinin de 3 çocuğu var) neyse geldi yedik içtik, bana dedi ki sen bu akşam en geç yarına doğum edersin, 3üncüler kolay oluyor dedi, bizde annemle bakıştık yok daha vakit var dedik… neyse arkadaşım gitti, evi toparlayıp oturduk yine annemle, akşam vakti uyuya kalmışım koltukta, annemde sağolsun yemeğe girişmiş, kalktım yanına gittim ve sanki bir akıntı hissettim, neyse lavaboya gittim değişik birsey yok herhalde öyle hissettim dedim önemsemedim, birkaç dakika sonra yine aynısı oldu bu sefer emin oldum suyum yavaş yavaş geliyordu ama sancı yok hala… neyse oturup çocukları doyurdum, yavaştan sancı girmeye başladı 20 dakika da bir, sonra da nişanım geldi. Eşimi aradım hastaneye gittik, yolda sancılar hafif ama 5 dakikaya inmişti… neyse kontroller falan derken beni salmadilar sonra açıklık 3cm olunca doğuma alındım, epidural yapıldı, iğne vurulduktan sonra açılmam olmadı, doğum yavaşladı, bu sefer sunni sancı vermeye karar verdiler, 10 dakika da 1 sancı girdi ve 1 saat içinde açılma oldu, kontrolde ebe ıkınmamı istedi 3 kere ıkındım, sonra oğlum kendi inmeye başladı, yarım saat sonra yine 3-4 kere ıkındım ve oğlumu kucağıma aldım 🥰🥰 gece 22 de hastaneye yatışım yapıldı sabah 6.20 de oğlum kucağımdaydı 🥰 biraz uzun oldu, 3üncü doğum için ama biraz nazlı geldi galiba 😁 gününden 14 gun önce geldi yavrum… Şimdi 26 günlük olduk bile, bize de, abi ve ablasına da alıştı miniğim… Allahım hepinize kolay doğumlar nasip etsin, yavrularının sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin… hikayem biraz uzun oldu, hakkınızı helal edin 😘😘