BaLLikom44 Aman bacım Sincan dan uzak dur cingeni cakali bitmiyo saraycigi yıktılar tüm cingenler mahalle aralarına dağıldı resmen kaçmaya çalışıyorum burdan ben bu sene 😂 keciorende çok kalabalık her mahallede multeciler falan var en iyisi kazan gibi sanki sessiz sakin yeni yerleşim yerleri gibi biraz