BaLLikom44 Kızlar konu dışı ama Ankara’da yaşayan var mı ? Ev almayı düşünüyoruz Sincan , Keçiören, Kahramankazan v.s fikir sormak istiyorum…
alparslanannesii1661 BaLLikom44 sincan da oturuyorum ama niyeyse burayi hic sevmiyorum 🤷♀️ burdan uzak durda nerden alirsan al😂
honeyland BaLLikom44 Mamak tarafına gel karşıdaki ev boş ama kiralık mı satılık mı bilmiyorum komşu oluruz☺️
Doce BaLLikom44 kazandayim ama burdan ev alınmaz köy gibi ve hastaneye işin düşerse ozaman yandın benim gibi Ankara’ya gidip gelirsin verdiğim taksi paralarıyla ev alırdım 😃
BaLLikom44 honeyland :)) kız keşke :) olsa ama biz yatırımlık düşünüyoruz malesef Hakkaride eşim görev yapıyor diye Hakkarideyiz
SaniyeGoseli BaLLikom44 Mamak civarı çevresi muhitlerden bakabilirsiniz yeni kentsel dönüşüm site blok tarzı çok fazla daire yapıldı. Uygun bir bina da bile güzel bir ev bulmanız çok mümkün ✅
SaniyeGoseli BaLLikom44 natavega avm taraflarına bakabilirsiniz Çankaya taraflarına bakabilirsiniz ben Akdere de oturuyorum burası da güzel yeni yerleşim yerleri de yapılıyor araştırın derim Mamak kısmı özellikle çok uygun oluyor daire ücretleri, Keçiören güzel ama başlı başına başka bir memleket görümcem oturuyor gidip gelmek oranın trafiği kalabalıgı bizi çok yoruyor
Seda88 BaLLikom44 yükseltepe de oturuyorum normalde eskiden çok ucuzdu şuan en ucuz kiralar 1500 e kadar gidiyor yeni binada semt olarak desen vasat
akgnrmn BaLLikom44 Ben doğma büyüme Ankaralıyım Ankara’da yaşıyorum canım sincan hariç düşünebilirsin .
glsm_kr8383 BaLLikom44 Merhaba bende 1 buçuk yıllık evliyim. Vanlıyım. Gurbetçiyim Ankara yenimahalle de yaşıyorum gayet hoş bi ilçe sakin karışık değil. Yenimahalle öneririm. Mesela benim yaşadığım yenimahalle ergenekon mahallesi beyaz köy caddesi tam ile yeri. Güzel yani