Zeliha272727 Kizlar gebelikte vajinanin bir dudaginda varis cikan varmi yada normal dogumu yaptiniz sezaryan ikisi icinde bir sikinti oldumu benimle paylasirmisiniz
Cemilememmedova Zeliha272727 bende iki dudaktada var varis normal doğum dedi doktor eliyle saklıyıcakmış varisi bakalım bekliyom 40+0 ız
Clementinee Zeliha272727 birşey sorabilirmiyim nasıl oluyor vajinada varis acaba sizmi farkediyorsnz doktorunz muayenede falanmı farkediyor
Milkshakee Zeliha272727 Bende de vardı elleme kendiliğinden geçti. Doktor baktı iki tane yanyanaydi sadece solda doğumdan sonra geçiyor genelde geçmezse o zmn müdahale ederim dedi. Ayakta çok kalmaman lazım. Ben hiç birşey yapmadım kendi kendine geçti şükür 🙏
zeynep5627 @Clementinee ay bende var o lanet varislerden ben anlamadım ilk başta varis olduğunu şişlikler olduğunu hissediyordum ama ilişki sonrası oluyordur diye önemsemiyordum ama çok fazla ağrım oluyordu ayakta durmakta zorlanır oldum eşime de hatta bi daha olmasın ilişki çok kötü oluyorum dedim sonra baktım olacak gibi değil doktora gittim ve ileri derece varis olduğunu söyledi bana normal doğum olmaz dedi bakıcaz yine de son haftalarda duruma dedi bilmiyorum artık hap verdi işe yaramadı iğne başlıcaz sanırım
Clementinee zeynep5627 yaaaa çok zormuş gerçektennn peki doğumdn sonra geçiyormuymuş. Ben hep duyuyorum ama bilmiyorum nasıl birşey henüz 12 haftalık hamileyim
Cemilememmedova Zeliha272727 ilk başlarda çok vagina ağrısı çekiyodum varis çıkıyomuş ondanmış ilişki sonrası resmen yürüyemiyodum çok acıtıyordu daha sonra varis oluştukdan sonra geçti acısı bi tek ilişki sonrası ayağa kalkınca acıyordu bende bacaklarda da var varis genitialdende çıktı,ama normaldoğum dediler bakalım bi sorun yaratıcakmı zeynep5627
Serap1722 Bende de oldu ılk hamılelıgımde boyle cıkıntı seklınde şişlik hatta dr ilk defa goruyorum dedı boyle bır sey hamılelıktendır dogumdan sonra gel gecmezse cerrahi işlem uygularız demıstı. Sonra gectı. Kızarıklık vardı bır de
zeynep5627 @Nursel_anne genetik faktörler ya da işte gebelik tetikliyor yani doktorum şu sebepten demedi ama benim annemde oluyormuş çok fazla hemde ama 6 normal doğumu var anlamıyorum ya beynim yani ilk doğumumda dikişim bile olmamışken sezaryen beni çok korkutuyor
honeyland zeynep5627 işin kötüsü doktorum erkek soramıyorum utanıyorum 🙃 devlet hastanesine gidiyorum birde