nvn-mutlu Selam güzel anneler ve anne adayları💐 haftaya Giresun’a gidicem malum otobüsle baya uzun 🤦🏼♀️ ama doktorum uçağı istemedi uzun yolculuk içiN tavsiyeleriniz var mı
kadifemsii nvn-mutlu benim doktorum da uçakla git dedi . Bende 10 gün sonra memlekete gidicem kardeşimin düğünü var gelin almaya gidicez uzun yolculuğu kesinlikle tavsiye etmiyorum dedi 🙄 siz kaç haftalıksınız belki iki farklı görüş bundandır
Selin12- nvn-mutlu aslında doktorlar uzun yol tercih ettirmez sizin doktorunuz neden uzun yol tercih etti acabaa
kadifemsii nvn-mutlu ben 9 haftalık gebeyim . Ama doktorum genel anlamda hamilelere uzun yolculuğu önermiyoruz demişti
nvn-mutlu Nesossssss amin inşallah canım 🤲 o yüzden otobüs yolculuğu yapıcaz artık ayaklar eşimin üzerinde gideriz 🤣🤣🤣
Nesossssss nvn-mutlu benim için çok zor Ben Almanya’dan Türkiye’ye gelicem ☺️ Artık Allaha emanet 🤲 size de iyi yolculuklar olsun inşallah 🤲
busrabyrm97 Bn 26.haftada geçen gün geldim Zonguldak tan Giresun’a 12 saatte molalarda yürüdüm bol bol rahat geçti sadece ayaklarım şişti
nvn-mutlu busrabyrm97 çok şükür canım inşallah benimde kolaycacık geçer 🤲🥰bende öyle düşünüyorum molalarda yürürüm olmazsa ayaklarımı uzatırım bakalım Allah büyük kolaylığını verir inşallah 🤲
kadifemsii nvn-mutlu bol molalı bir yolculuk olsun . Doktor önermedi ama ben yinede gideceğim sanırım etrafımda yolculuk yapan çok kişi var bu şekilde onlardan cesaretlendim sanırım . Biz arabanın arkasına araba yatağı aldık . Ayaklarımı uzatarak bazende uzanarak öyle böyle olacak .
alparslanannesii1661 nvn-mutlu 25 26 arasi trabzona gittim 12 13 saat belime yastik molalarda yürüdüm ayagimi surekli hareket ettirdim bir sıkıntı olmadi
nvn-mutlu kadifemsii Allah yardımcımız olsun biz otobüsle gidicez canım kendi aracımız olsa hiç dert etmem bulandıkça mola verirdim ama maalesef