Fulyabaykan Bebek4545 rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip eder inşallah bizim cinsiyetimiz kız 🐣🐣
miniklerinannesi57 Fulyabaykan evet sanki böyle kızgın şiş sokuyolar kalcama öyle bi ağrı doktor d vitamini ve magnezyum verdi. Insallah gecicek yürürken cok zorluyor
2inciannelik Selinayylmzz 30 haftalığım ikimci gebeliğim ilkinde de bunda da sancı nedir hiç bilmedim sancının s sini bilmem zaten makat gelişti bebek zorunlu sezaryen olmuştum . Bazen diyorum demek ki beklesem yine sancım vs olmayacakmış 🤷♀️
Selinayylmzz 2inciannelik benimde ikinci gebeliğim ilki normal doğum ama bu hamileliğimde çektiğimi allah bilir aşırı zorrrr
darkparadise Bende 2 gündür sabki adet olacakmışım gibi kasıklarımda hafif ağrı oluyor daha doktora gitmeme çok var normal mi acaba kasılma ya da sancı değil ama :/
Selinayylmzz Eymeninannesi5942 evet benim de öyle ve kasıklarıma doğru aşırı sertlik oluyo kasıldığı içinmi bilmiyorum 🤷♀️
sedayener- Ben de 29 haftalık hamileyim aşırı gaz sancım oluyor karın agrım oluyor kasılma dediğiniz nasıl birsey bu mu yani
Selinayylmzz sedayener- yoo karnım taş gibi oluyodu sancı vuruyodu kasıklarıma oda erken doğum riskiymiş bilmedim ben de şimdi doğum yaptım 31 haftalıkgen