honeyland Selinayylmzz galiba kasılmalarım var benim 28. Haftamdan beri gerçi kasılma mı ne anlayamıyorum ama
Melek3 Selinayylmzz belimden kısıklarimin oraya giren sancı 2 saniye de sürse sanki birisi beni picakliyor gibi🤦
Fulyabaykan Selinayylmzz kalçam da ağrı mı desem artık kramp mı desem kasılma mı desem bişey oluyor anlamadım bende sizde bu durumu yaşayan var mı
Fulyabaykan Doga-Deniz kalçamda böyle kramp kasılma gibi bişey hissediyorum bende acaba normal mi yürüyünce oluyor genelde
honeyland Selinayylmzz donmüşmüydü bebiş doğum pozisyonu almışmıydı ben göbeğimin etrafında hisediyorum kasılmaları toplanıyor galiba
Defne-06 Fulyabaykan benim daha çok kasıklarımda oldu. Ara ara kasılıyordu ama şuan olmuyor. Kalçamda hiç hissetmedim.
miniklerinannesi57 Fulyabaykan evet sanki böyle kızgın şiş sokuyolar kalcama öyle bi ağrı doktor d vitamini ve magnezyum verdi. Insallah gecicek yürürken cok zorluyor
Bebek4545 Fulyabaykan Merhaba 29 haftadayim kalcam ağrıyor çok benimde sol kalcam bugün kontrol var Dr soracağım