Alka Bende fakülteye gidiyodum ama doğumhanesi kapanmış tadilattan dolayı sezeryan yapıyorlar sadece nezaman açılacağıda belli değil napacamı bilemedim. Hocalarda çok yoğun yeni hasta almıyorlar. Eğer bir aksilik olmasa normal doğum olarak devam ederse imperiala gitmek istiyorum ama hiçbir doktorunu tanımıyorum