Annekalbim Selam Kizlar benimde 431 betahcg oldugunda dr alttan bakti bisey görünmedi 2 hafta sonra gel kan tahliliyle dedi 2 gün sonra 1632 cikti betahcg simdi görünürmü yoksa 2 hafta bekliyimmi daha fakat kese 431 de ogün görünmedi 2 hafta sonra gel dedi daha kücük dedi son adetimin ilk günü 18.07.2021 üzerinden 10 gün gecti bu normalmi iki kere üst üste kimyasal kebelik gecirdim biraz endise yapcak bi durum varmi ?tskler simdiden
Semiha_ Annekalbim benim 1776 iken değerim gözükmüştü canım kese ama bebek gözükmedi bence bir git ultrasonla göremese bile alttan muayene ile zaten görünür 10 gün sonrada bebek gözüktü kesede
Syda01 Annekalbim benim betam 897 iyken keseyi gördü 5 haftalık dedi 7 haftalıkken de kalp atışını duymuştum
Merv066 Annekalbim herhangi bir kanama vs olmadığı sürece alttan bakmalarına izin vermeyin geç gorunmesi birazda karın bölgesindeki yağ tabakasından da olabiliyor alttan baktirmak düşüğe sebep olabilir
Seross10 Annekalbim 5+3te kese ve bebeği görmüştük. İlk öğrendiğim değer 1163tü ama doktorum görünmez 1 hafta sonra gel dedi gittiğimde vajinal muayenede kese bebek göründü. 7+5te de kalp atışını duyduk çok şükür
Annekalbim Canim tsk ederim cevabin icin benim dr.gittigimde 431 di cuma günü yani dün aldigimda 1632 randevu verdi stress yapma dedi 431 e göre busefer kimyasal degildir dedi cünki iki kimyasaldada 50 civari sonra 28 düsmüsdü ama beklemek beni öldürüyo 2 hafta dis gebelik olurmu acaba acaba iste kuruyorum kafamda artis iyi demi hastaneye gitsem görünür heralde bu degerle 1632 iyle tskler canim
Semiha_ Annekalbim sen git canım kese görünür sadece bebiş için beklersin benim öyle oldu çünkü ☺️ Şuan 24 haftalık olduk bile kızım ile ☺️☺️
Annekalbim Semiha_ oyyy masallah Allahim kucagina almayi nasip etsin benimde 1 oglum var 9 yasinda unuttum vallahi 😊
Annekalbim Yani normaldemi gözüktü ben yurtdisindayim burda hep vaginal bakiyorlar 2 haftaya randevum var ama meraklandim deger yükselince acaba görünürmü diye hayirlisi ins.Rabbim herseyin en iyisi bilir ama iste merakda öldürüyo 😊
Aselinkooo Bnmde son adet 23 temmuz 😄 idrar testi yaptım pozitif çıktı. Ama daha kan testi, falan vermedim, birkaç hafta beklicem hem keseyide bebeğide görürüz diye ☺️ ilk gebelik mi?
Annekalbim Aselinkooo yok canim 9 yasinda bi oglum var baya ara verdim simdi bu ikinci hayirlisiyla kan degerim yükseldi fakat kese 431 de görünmeyince kan tahlili yaptirdim 2 gün sonra arti 1632 ama randevuma 2 hafta var merak beni yedi bitirdi 😊😊
Aselinkooo Annekalbim ozamana kadar anca görürsünüz Allah bağışlasın, ☺️ benimde kızım var 2 yaşına girecek neredeyse. Sütten kesmeye çalışıyordum ondan gecikti sandım öylesine Bi test yapayım dedim, pozitif çıktı bende çok, şaşkınım. 🤩
Annekalbim Seross10 dr hesaplamasina göre ilk Adet kanamam 17.07.2021 den 6 haftalik dedi görürüm bende ins.saglicakla gittigimde 🥰🥰
Annekalbim blueberyy00 Amin ins.Dis gebelikde deger yükselmez demi agri olur öyle biliyorum ins.görünür minik 😊👶