havva365 Ylzz00 bende hevesle dediğiniz dolaptan aldım A 101den evime bir getirdiler yarısı kırık birde agır eşimin ayagı kırık kaldıramadı bende malum zaten kaldıramadım tam bir rezalete benim için size tavsiyem alırken her yerine bakın benim için hüsran oldu diyebilirim….
minnakvearas havva365 evet esim de yoktu yurtdisindaydi a101 deki personel arabama tasidi komsular da yardim etti 4. Kata tasidilar tabiki ben tasiyamam ama o kadar da agir degil zaten kurduktan sonra da hafif ben rahat ittirebiliyorum odada yerini degistirmek icin
Koylu_guzeli Ylzz00 ben aldim dün kurdum cok kaliteli hic beklemezdim çok beğendim, gayet kullanışlı tafsiye ederim, dışarı göre fiyat gayet uygun
minnakvearas 250 liraya mi ne almistim tabi fiyatina gore cok iyi bence smdi çilek mobilyadaki dolap 600 1000 lira arasi birseydir.Tabiki kiyaslanamaz ama Eger smdilik isinizi gorsun diye alacaksaniz mantikli
mryyanna Ylzz00 Biz de tayinciyiz geçen aldık bi tayinciye göre boyutu ideal kalitesi orta derece ama işimizi gayet de görebilecek bi dolap tavsiye ederim
mavi-woswos Bende bugün kurdum daha şansıma bir çizik dahi yoktu.bu kadar kaliteli olmasınıda beklemiyordum.bebek için idael boyutta bence..😊