Ylzz00 A101 e 3 kapaklı gardırop geliyor bebeğimin esyaları için uygun die düşünüyorum ama alıp kullanan var mı cok mu dar bilemedim 🤦♀️
Semiha_ Ylzz00 bende BİM’e gelen 2 kapaklı dolaptan alacağım ama kalitesini bilmiyorum umarım iyi olur tayinciyim 6-7 ay idare etsin yeter
mavi-woswos Ylzz00 a101 e geleni persembe günü aldim ama henuz kurmadik.demonte olarak bayagi agirdi.esim eve zorla cikardi.😁 İs görür diye düşünüyorum.
Guley_ Ylzz00 A101 den 3 kapaklı dolabı aldım canım kurduk eşimle gayet memnunum 10 günlük şuan bebeğim eşyaları hayli sigiyo yani dar değil beni baya bi götürür gurbetçi olduğumuz için oda açmak istemedik inşallah 4 5 yaşında falan açmayı düşünüyorum
Semiha_ Ylzz00 A101 deki daha kullanışlı evet ama ben pek kıyafet almayacağım Aralık ortası gibi doğumum hazirana kadar idare etsin yeter çünkü oda açmayacağım ☺️ Batıda açacağım odasını kızımın rabbimin izni ile ama oda açacak olsam 101de olanı alırdım
Ylzz00 Semiha_ benm de Kasım 11 gözüküyor şimdilik ben evciyim Bi yere gittiğim yok alıyım barı şansıma 🤣
minnakvearas Guley_ ben de A101 den almistim dolabi daha once de gelmisti bide park yatak aldik oldu bitti iste tayin durumum var bir de bebek odasi gereksiz geliyor bana degistirceksin zaten 3 4 yasindan sonra yine
Ylzz00 Guley_ ay cok teşekkür ederim küçük die almıycaktım kararsızdım hep hemen alayım o zaman hoşuma gitti 😊😊
minnakvearas Ylzz00 ben almistim aynisi mi bilmiyorum ama cok guzel tam bebek dolabı hersey sığdı benim icine
Guley_ minnakvearas aynen bende o şekilde düşündüm bi yerden bi yere eşya taşınınca zaten kötü oluyo büyüdükçe onada fikrini sorma imkanımız olur 😇
fatmakolay Ylzz00 ben de var o dolaptan fazlalık eşyalarım için almıştım ama bebek için kullanmadım çok dandik çünkü çilekten yeni dolap aldım