honeyland Shnern daha 2 gün önce yedim çok açıkmıştım Nevrim dönmüştü resmen sosis mosis ne varsa yedim gitti ha sonra pişman oldum evet ama iş işten geçti 😄 29 haftalığım
mrveknblt Shnern evimin altı dominos pizza. Her gün öyle güzel kokuyor ki, şu an bile geliyor koku valla ben yiyorum 😋 her gün yemiyorum tabi ki ama çok çok canım isterse yiyorum
Deletedmom_33 Shnern Ben kendim karışık sosis,sucuk,salam,mantar,mısır,zeytin, domates,biber vs yapıp yiyorum bir sorun görmedim daha
Deniz59 Nzlozkn 2 gündür hiç hissetmediysen doktora gitseydin canım bu haftalarda artık düzenli oluyo ben hergün hissediyorum
Pastaneusuluislakkek Shnern ben başından beri yiyorum 😊 dominosta vegi pizza var şarküterisiz, onu tercih edebilirsiniz
EyMerve Ne olacak ya bende yedım 3 5 kere o kadar hassas olmaya gerek yok bence.ha hıc kımyasalla ısım yok pakwtlı gıda evıme sokmam kendım yetırstrr yerım dıyorsanz o ayrı cıgerde yedim işkembede ıctm sakınan goze çöp batar.
HaticeNur34 @Shnern ben yedim canım pizza Bi sorun sıkıntı yaşamadım bir kere değil Bi kaç kere yedim hatta ama ilk üç aylık dönemi atlattıktan sonra canım çekti ve öylelikle yedim şuan 22+4 haftalıgız çok şükür Bi sıkıntı problemimiz yok 🙏😊