Shnern Kizlar 28+4 haftalık hamileyim canm aşırı pizza istedi daha hiç yemedim acaba yiyenler oldumu soosisini falan temizlerim yemem diye düşündüm .mantar sorun olurmu
Umudayolculuk36 Shnern ben yedim ama vejeteryan tabiki o zaman 4aylıktım korkuyordum çok şimdi olsa yerim heralde 🤤🤤🤤🤤
bebegimizibekliyoruz1 Shnern peki eşimin haftada bi eve pizza söylemesi ve benim büyük boy pizzayı tek başıma gömmem 😂
Nzlozkn Deniz59 ya konuyla alakasız da seninle aynı haftadayız ondan soruyorum canım bebişin hareketleri nasıl ben 2 gündür yine hissetmemeye başladım daha gecen hafta kontrole gittim bir sorun yoktu 2 gündür hissetmiyorum normal mi acaba ya
Ayceycev Shnern valla ben yiyorum kuzu sakatat ve sosis dışındaki şeyleri, dominos yerine varsa pizza hut soyleyin o daha kaliteli geliyor bana
Rumeysa3652 Shnern valla bende ayda iki kere yiyorum bi zararını görmedim şimdiye kadar 23+4 üm bence takmayın bu kadar abartmadıkça bişey olmaz hatta eşimi zar zor ikna edip yanında yarım bardak kola bile içiyorum😊
Ysmn311111 Shnern yedim sıkıntı olmadı ama başlığa yiyecek içerir yazsaydiniz ıyi olurdu moderatorler değiştirir ama canı çeken olabilir 😊
Omerhatice Shnern ohooo ben hamileyken sakatat hariç ne varsa ne bulduysam yedim 🤣 Sakatatida normaldede sevmiyorum yoksa onuda yerdim
a_burcu_bur Shnern ayda 1-2den bişey olmaz. Ben sosis sucuğunu da yedim. Aşırı değil sonuçta. Afiyet olsun 😋
Deniz59 Nzlozkn 2 gündür hiç hissetmediysen doktora gitseydin canım bu haftalarda artık düzenli oluyo ben hergün hissediyorum
Seminn Shnern eşimin izin gününde hep dışardan yedik pizzası hamburgeri döneri ama asitli içmedim çok bişeyde olmadı tombik bir kız doğurdum şükür 🥰