Omerhatice _yonca_6 her gün 1 tane içerdim hem anneye bebeğe yarıyormuş hemde magnezyum için çok faydalı.. 🤗
derenildamm B123N ilaç sayımı artırdı o yüzden maden suyu da demir emilimini yavaşlatıyormuş. Süt falan da yasak şuan.
Sevim1609 derenildamm Bende de kansızlık vardı ama süt ve süt ürünleri ilacı almadan 2 saat önce ve sonra tüketme dedi emilimi için. Çok şükür şuan kan değerimde yükseldi günde 1 tane içmek iyi diyorlar ben içmeye çalışıyorum 🙏🏻
Gulll07 _yonca_6 evet magnezyum açısından faydalıymıs. Ağrılarım artınca günde 2 tane maden suyu iç dedi doktorum
Guley_ _yonca_6 benim kalcam çok agriyodu kalsiyum eksikliğinden dolayı ilaç kullanmak istemedim günde 1 tane sade soda iciyodum çok iyi geliyodu
MomHero2 _yonca_6 doktorum kendisi içerdiği magnezyum açısından günde 1 tane içmem gerektiğini söyledi
Seross10 _yonca_6 Evet bende günde 1 tane içiyorum. ama geçen Komşum içme çocuğun gazlı olur dedi 😁😁😁 ama içiyorum onu yeme bunu içme ne yapalım be biz
eeebruuu _yonca_6 ben günlük 2 tane içiyorum canım zaten bu soğuklar da da çok iyi gidiyor 🤗 hem anne için hemde bebek için çok faydalı bebeğe kilo aldırıyor