Yavuzz Syda01 hiç bilmiyorum kuzum biseu demesiyle doktorun iyidir b3n 21+4 um sorun yok dedi ama küçük dedi netten baktimda normal görünüyor haftaya göre bakalm hayirlisi
Syda01 Yavuzz 19+5 de ayrıntılı ultrasona girmiştim haftasiyla gayet uyumlu demişti kilosu ve gelisimi
Yavuzz Syda01 ozmaan yolundadır canm benm sağlıkla alirsin insllah kucağına sorun olsa söylerler zaten