Yavuzz bebegimizibekliyoruz1 sorun yok dedi ama yolu yarıladık ya banada az geldi bende hala aynı kilo dayım hamile kaldığım kiloda okadar da yiyorum ama 😏
Yavuzz temizelezgi yaa 😊 ozmaan iyi birazda ha bu haftadan sonra alır herhalde kilosunu insllah saglijla alırız kucagimiza
bebegimizibekliyoruz1 Yavuzz internetten de haftanı yazıp boy kilo yazıp ortalama ne kadar olması gerektiğini görebilirsin endişelenme normal şu an kilosu
Yavuzz bebegimizibekliyoruz1 evet baktım canm doktor küçük deyince üzüldüm biraz inslalh sağlıkla alırız
Yavuzz Syda01 hiç bilmiyorum kuzum biseu demesiyle doktorun iyidir b3n 21+4 um sorun yok dedi ama küçük dedi netten baktimda normal görünüyor haftaya göre bakalm hayirlisi
Cerenvebebisi Yavuzz Hayır Küçük değil haftasına göre olması gerekenden 10 Gr fazla bile masallah 🧿 bu haftalar hizli kilo alır zaten inşallah
Yavuzz Cerenvebebisi inslalah canm yok olumsuz bisey demedi herhalde bu haftalarda daha iri bebek gördüğü için benim ki küçük geldi 😊bende hiç kilo almadım zaten anasına çekmiş 😊inslalh sağlıkla ilerlee sağlıkla alırız kucağımiza
Selcans Yavuzz Benimde 515′ti bir hafta önde gelişimi demişti hala da öyle,ileride devam ediyor. 470 az değil canım haftasiyla uyumlu ise sen zayif gibi düşünme doktorun olumsuz bir sey demediyse sağlıklı beslenmeye devam et yeter 😊