Bende geçen saglık ocağına gittim tansiyonumu ölçtüler yüksek çıkmış bana söylemediler 10 dk otur tekrar ölçelim dediler bu sefer de 11/6 çıktı düşmüş… idrarda protein var idrar yolu enfeksiyonum var ondan da idrarda protein olurmus ama saglık ocağındaki hemşire gebelik zehirlenmesine kadar gider dedi. Tansiyonum sürekli oynuyor bi yüksek bi düşük çok korkuyorum 😞