Kızlar sağlık ocağın da tabiki yaptırdım idrarda protein çıktığını bunun olmaması gerektiğini kadın doğumcuya gitmem gerektiğini söylediler salı günü randevum var onu bekliyorum ama bi yandan da korkuyorum bebeğime bi zarar olur mu diye başına böyle bişey gelen var mı süreç nasıl ilerledi bu arada 36+6 gebeliğim