2erkekannesiii tazeannecik1 olsun ya azıcık umutlanayım kimseye demem zaten erken olur 1 ay daha beklerim
2erkekannesiii Papatya88 2li test zamanım geldi o yüzden gitmem gerekiyor 1 aydır gitmiyorum zaten canım
o1anneadayi @Egeymen @Gulsen4224 https://www.ekrangoruntusu.com/i/ZZDaJ https://www.ekrangoruntusu.com/i/ZZQMb https://www.ekrangoruntusu.com/i/ZZsqO Bize de bakabilir misiniz nolur cok merak ediyorum ilk hamileligim 🙈🤗🥰
-M123- Papatya88 benim bebitomda tıpkı böyle ☺️ 12 haftalıkken salı günü tam gidip öğreneceğim banada erkek demişti ama yanılıyor olabilirim dedi bakalım 😊
Papatya88 tazeannecik1 canim banada seninki erkek gibi geldi Allah gönlündekini hayırlı bi seklide nasip etsin ilk cocuk mu 🙂
o1anneadayi Papatya88 bizde erkek diye düşünüyorduk ama doktor kiz dedi siz nerden anladınız erkek olduğunu 🤗
Papatya88 o1anneadayi kızın kafası belirgin olmaz erkegin kafası kemikli belli olur yani seninkinin kafası kemikli yinede en dogrusunu once Allah sonra doktor bilir