Papatya88 ilk etapta 6 haftalıkken @Egeymen ramzi teorisine göre erkek dedi sonra yine aynı resimi @-incivera ya gönderdim oda kız dedi daha sonra 11 haftalık görüntüsünü @Mucizepamugum a gonderdim kız dedi @Gulsen4224 ya gönderdim oda erkek dedi yani anlayacağınız hep yüzde elli yüzde elli gittim 16 haftalıkken doktora gittim doktor erkek dedi :) bana vaktini ayırıp bi tahmin yapan herkesten cok tesekkur ederim :) buda cinsiyeti ögrendigimiz fotograf https://www.hizliresim.com/q00pff8 bu tam resmi https://www.hizliresim.com/c0apae7 buda bacak arası resmi :)
tazeannecik1 Papatya88 şu ultrasonlardan ben anlamıyorum herhalde bir tek birşey ben ikisinde de birşey göremedim 😅
kalpatisi_ Papatya88 yalnız bişi söylicem 11 haftalıkta ilk ultrason fotoğrafında pipisi ben burdayım diyo maşallahh 😅😅🥰🥰
seydahafsa Papatya88 maşallah bende 11+2 Ken gitmiştim de doktora onyuzden sordum burda erkek mi demisti doktorunuz
-M123- Papatya88 benim bebitomda tıpkı böyle ☺️ 12 haftalıkken salı günü tam gidip öğreneceğim banada erkek demişti ama yanılıyor olabilirim dedi bakalım 😊
Papatya88 seydahafsa valla canim bizim doktor 16 hafta olmadan tahminde bile bulunmuyoyani 11 de tahminde bulunmadı
Papatya88 tazeannecik1 bende tek tük anliyorum oda cinsiyet resimleri inceleye inceleye azcık anlıyorum
tazeannecik1 Lulikli hayır doktorun işinede karışmak istemiyorum ama sanki birşey var gibi geldi erkek bebeği olan kuzenimde erkekte daha belirgin oluyor diyo bilmiyorum merakla bekliyorum 🤷🏽♀️ https://resmim.net/i/7cImq
Lulikli tazeannecik1 biliyo musun bende erkek enerjisi aldım anladığımdan değil belki bi şeyler görürüm diye at dedim ama bence de erkek gibi 🤷🏼♀️
tazeannecik1 Lulikli Evet ya banada pipisi var gibi geldi 🙈ama doktorda kendi dedi cinsiyet tahmininde bulunucam kız bebek dedi ama bilmiyorum çok merak ediyorum daha da 20 sinde gidicem çoook var 🤦🏽♀️
2erkekannesiii Perşembe günü 9 buçukta gidecem 12+4 oluyorum çok heyecanlıyım doktor tahmin yapar inşş 🤲🏻
Lulikli tazeannecik1 nerden anlıyolar çok merak ediyorum gerçekten 🙄 benim çocuk içerde fır dönüyodu nasıl gördü de anladı da benimkide tahmin yaptı bilmiyorum 🤷🏼♀️
2erkekannesiii tazeannecik1 olsun ya azıcık umutlanayım kimseye demem zaten erken olur 1 ay daha beklerim