YazCilegi Minikmucize06 Ben 59 kiloyla doguma girdim cıktıgımda orta boy asla olmadı. Büyük boy alın beni dinleyin dogum sonrası eliniz ayagınıza dolasıyor. Sen al gel ben bekliyorumluk bi durum Değil maalesef
Minikmucize06 YazCilegi ayyy tühhh yaaa ne biliyim üzerinde öyle yazınca aldım ben büyük boyunuda alayım ozaman çok sağol canım
AyseArkan Kesinlikle büyük boyunu alın, 62 kg ile Doğumdan çıktım, orta boy çok rahatsız etti.1 hafta oldu Kanamam devam ediyo, 59 kg oldum hala kullanıyorum, hala büyük boy kullanıyorum.
Hhtce Cansum1 büyük boyunu al Bende 77 kiloyum büyük aldım iyikide öyle almışım belden değilde kalçadan anca oluyor ki çok basenli değilimdir