Bedriye12 ayy o süreleri atlatalı henüz ⅔ hafta oluyor bende senin gibiydim ya duyamazsam korkusu sarıyordu içimi ama duydum çok şükür sende duyarsın bende 7 haftalıkken gittim duyamadılar ultrasonda kalbinin attığını gördüler ama sesi bulamadılar malum devlet hastanesi 🤷🏼♀️ 7+4 dü özelde alttan muayene ile ilk defa duydum 8 de karnımdan devlette dinledim 🥰 inşallah sende tez vakitte duyarsın 🙏🏻🙏🏻🙏🏻