Guley_ Mltm88 hiç bi sıkıntı olmadı 37.haftada suyum geldi 4 cm açılmam vardı ama açılma devam etmedigi için sezeryan oldum şuan iyiyiz çok şükür 10 günlük olduk 😇
Haytemiz Ysmmmnn bir sürü videosu var acaba hangisi. Meyve-sebze sıkacağım yok oyüzden detay istedim sizden
Ysmmmnn Haytemiz tam hatrlamadığım için sşzi nete yönlendirdim orda ne kadar süre kullanacağınız fakan söyleniyorgebelerde su azlığı yazın ordan çıkan videoyu izleyn