Ozseee Valla 10 haftaligim daha dün yedim çok seviyorum fazla olmamak kaydıyla yiyorum hersey ona bakarsan yediğimiz hersey malesef zararlı bunu instegramda bir doktorda dedi herseyin fazlası zarar diye aynen de öyle hamilelikte değil normal zamanda da bu böyle bence 😊