Bilinmezinannesi nurn evet ilk çok istiyorum hissetmeyi tatlı yıyorum sol yanıma yatıyorum hiç bir belirti yok
Ztrsel Bilinmezinannesi hiç moralinizi bozmayın ben 24. haftada ancak hissedebildim, şimdi de ara ara hissedebiliyorum müthiş hareketli olmasa da, iyi olduğunu bilmek bile güzel😊
Bilinmezinannesi Ztrsel ayda bir kontrole gittiğimiz için insan korkuyor inşallah benımde hıssettıgım gunler gelır 🙏🏻
Ztrsel Bilinmezinannesi kesinlikle, hissedemediğim zaman eşime her hafta kontrole gidelim diye diretiyodum o sakinleştiriyodu beni😊 umarım bizimki kadar bekletmez sizi, bi an önce iyiyim sinyallerini hareketleriyle gönderir😊
deno1 Bilinmezinannesi bende 19 oldum hissetmiyorum doktorum cok erken dedi daha önünde 4 5 haftan var dedi