Ela532 ilkgozagrimhavinim aynen canım bende saadet hanıma gidiyorum inşallah Bi sıkıntı çıkmazsa orda yapacağım doğumu Bi yakınım yaptı onda doğumu çok memnun kalmış sezeryan oldu hersey çok güzel ilerledi dedi bebek gibi bakmışlar valla 🥰
ilkgozagrimhavinim Ela532 ay hastane gerçekten öyleymiş çalışanlar ebeler herkes çok pozitifmiş. Ne zaman kısmetae doğum? Aynı zamanlarda oluyomuş bi de🤭
mucizebebek03 ilkgozagrimhavinim 32 haftalığız bizde bugün koydum bi seyler çantayı kıyafetleri yıkadım ütüleyip onları da katacam aklıma geldikçe ekleme yapacam😃😃
mucizebebek03 ilkgozagrimhavinim Amin amin rabbim bebislerimizi korusun🤲🏻bu arada eğer normal doğum yapacaksanız iç çamaşırı yerine lohusa kilodu alın çok kullanışlı 🥰🤗3. Bebeğim tecrubelerime dayanarak önerdim 😘
ilkgozagrimhavinim mucizebebek03 lohusa külodu (tek kullanımlık), hamile külodu, lohusa pedi, depend.. Hepsinden aldım🙈 şuanda normal gözüküyor ama tabi son anda bile değişebiliyo malum. Hepsinden olsun dedim
mucizebebek03 ilkgozagrimhavinim ayn canım iyi yapmışsın haizrliksiz gitmekten iyidir benimkiler şimdiden sığmadı çantaya 🙈valiz yapacam galiba eşim diyor sanki otele tatile gideceksin😂🤭🤭2 ayimiz kaldı bizimde 57gun geri sayım başladı artık 🥰🥰
Ela532 ilkgozagrimhavinim dogum hikayeni burayada yaz canim Allahin izniyle olurmu 🌸 Rabbım hayırlı sağlıklı evladına kavuştursun inşallah
ilkgozagrimhavinim mucizebebek03 maşallah tabş tam zamanında gelirse 2 ayınız var dimi😊 ne zaman gelicekleride belli olmuyor ki.. Sağlıkla inşallah🙏🏻
ilkgozagrimhavinim Ela532 aminnn cümlemizi canım benim🙏🏻 inşallah pozitif bi hikaye yazmak nasip olsun🤗
mucizebebek03 ilkgozagrimhavinim evet kızlarım kırkıncı haftayı doldurdular da bakalım oğluşum sabırsız gibi biraz dedi doktor kilosu 2 hafta önce gidiyir 38 gibi hazırladım kendimi bakalım onların canı ne zaman isterse😃🥰evet tam iki ay canım seninki çok var mi
ilkgozagrimhavinim mucizebebek03 benim eğer doldurursa 2,5 ay var ama ben 38de bekliyorum nedense hep🙈 bi de kızlar erken doğar derler sizde tam tersi olmuş😅
mucizebebek03 ilkgozagrimhavinim evet cnm benim öyle oldu aman sağlıkla gelsinler de ne zaman gelirlerse gelsinler 😍💙🦋