Ela532 aminnnn amin canım benim🙏🏻 valla henüz kontrole gitmedim ay başında gidiyodum hep ben. Yine ay başını bekliyorum. Bi de sağlık ocağına gidip tahlil yaptırmam lazım onun sonuçlarını alıp gidicem. Heralde bi 10 güne giderim. Ama kendisine instagramdan mesaj attım. Çok pozitif bi dönüş yaptı çok hoşuma gitti🥰