busrakoylu Hanımlar merhaba biz 9+1 ikiz gebelik ama ilk günden bu yana hiç mide bulantısı yaşamadım acaba normal mi? Bana çok değişik geliyor ya hiç hamile gibi hissetmiyorum.. Benim gibi olan var mıı
Pelin-1 busrakoylu ben de oyleydim hiç bulantim olmadi bi 16.haftada hafif oldu o da hazimsizliktanmiş😅 suan 26+4uz gayet iyiyiz sukurler olsunn cok sanslisin sende🤩
2babies busrakoylu 12+3 deyiz bizde bendede olmadı ilk öğrendiğimde biraz koku hassasiyetim oldu sonra hiçbirşey olmadı dilinizi ısırın çok şanslıyız😅
Valide busrakoylu 20. Haftadayız ikizlerimle hiç bulantım olmadı çok nadir bazı kokulardan tiksindim bir anda çıkardım ama o da 2-3 sefer ancak olmuştur 🌸
Haticefatma01 busrakoylu dua et olmasın bende ikizim içim dısıma cıkıyor Du hep herkesin farklı olur bunyeye gore belki üç aydan sonra da başlayabılır belki hiç olmaz
busrakoylu Haticefatma01 haklısınız belli olmuyor değişiyordur eminim artık teşekkürler sağlıkla kavuşun inşallah bebişinize☺️