Eezgiliiiiii 33 hafta 10 kilo 🤭 son 1 haftadır daha da alırım diye korkuyorum çünkü hamileliğimin başında hiç zararlı bir ley aşermrdim hep sebze yemeği yiyordum cips, fast food falan ağzıma sürmüyordum hele çikolata gördükçe midem dönüyordu. Şu an çikolata kavanozlarına balıklama dalasım var. Pizza yesem aklım hamburgerde, hamburger yesem aklım kumpir de kalıyor. Bi tabak yesem 2. Tabağa içim gidiyor yine dizginliyorum kendimi ama bir pacmandan halliceyim. O yüzden sıkma canını verirsin 😊🌸