Elfelf475 çok teşekkür ederim evet maşallah sağlıklı şeyler umarım bende ekmekten vazgeçebilirim ekmeği hamur işinı tüketiyorum allahtan tatlıdan çikolatadan tiksindim yoksa çoktan daha fazla alrdm ama işte gün boyu evde ye iç yat başka bi işim yok evi temzlyorum e başka bi işim olmyo hergün 1 saat yürüyüş yapmaya başlıcam balıkta çok faydalı ben eskiden çok severdim koku hassasiyeti yüzünden şuan bende çok tüketemiyorum ama zorda olsa yemek lazım