fencibedenci Herkese selamlar 🥰 14+2 deyim . Karnım çok çıktı sanki . Benim gibi olan var mı arkadaşlar . Karnımın artık 15. Haftamda çıkması normal mi erken mi? Kilo mu aldım da büyüdüm diyorum ama oturunca katlanmıyor karnım 😅
gamzosgamzos fencibedenci benimde kızımda baya buyuktu karnım 4 5.ayımda dogum yakın heralde diyen komsularım oluyordu 😀
Merveee__1990 fencibedenci benimde öyle şimdi 5.ayımdayım doğuma ne kaldı diyorlar gün sayıyorum sanıyorlar
fencibedenci gamzosgamzos gamzosgamzos Araştırdığımda 15 haftalık gebeliğin 4 ay 1 güne karşılık geldiği söyleniyor internette . Bu doğru mu ya 🤷♀️😊ben düz hesap yapıyorum 4*3 =12 yani 3 ay +3 haftalık olarak . Yanlış mıyım ?
2melekannesi_ fencibedenci yanlış, şöyle ki kaç haftalıksanız x7 bölü 30 yapmanız lazım çünkü bir ay 30 gün 4hafta 28 gün arada 2 gün fark çıkıyor her aydan🤗
fencibedenci Clementinee 75 kiloyum . Günde 2 Progestan kullanıyorum ilaveten . Bir de kan sulandırıcım var her gün karnımdan . Onlar da tetikler mi şişliği acaba ?
Clementinee fencibedenci canım tetikleyebilir 🥰 birde bu haftalarda gazda çok oluyor ben mesela kabızlıkta yaşıyorum oda kilo almışsz gibi gösteriyor ama karnımızda büyümeye başladı bence😇
honeysmom fencibedenci Benimde o haftalarda büyümüştü, araştırdığımda gebeliğin başlarında karnın şişmesine neden olan sebep hava ile dolmasıymış yani gaz 😁.
fencibedenci Clementinee Evet benim de dikkatimi çekti , bende 3-4 gündür kabızlık çekiyorum . Yoğurt yemiştim laktozsuz probiyotik zor yetiştim tuvalete 😅🤦♀️
MerveNur- fencibedenci o hafta için gaz falan diyolar ama benim de o hafta çıktı öne doğru daha da inmedi 😍