aysegul_01 Aybebek aynı şeyi bende yaşıyorum canm kızımım her şeyi hazır bir an önce gelsin istiyoruz 😄😄
Bihilal Aybebek benimde 22 haftam var ama hemen doğsun istemiom çünkü 8 aylık oğlum var 😂 önceden çok istiodum ama şimdi oğlum acayip yaramaz olmaya başladı ikisine nasıl bakıcam diye düşünüom 🤪
ArifeAhmet Aybebek korkma canım herkes nasıl doğuruyor bizde doğururuz 😂 öyle düşün kendini gaza getir korkmazsın
mervegny Tugba20 Maşallah evet teorik olarak öyle gözüküyor canım allah hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin ❤️🤗
Papatyali 21+1iz bende bi an önce doğurmak istiyorum. Bi yandan da korkuyorum endişe ediyorum nasıl olacak diye. Bu haftalarda da iyice paranoyak oldum bi iyiyim bi kötü anlayamıyorum. 🤭🤦🏼♀️