Aybebek bnde öyleyim 32 haftadayım hatta bazen diyorum sağlık skntısı olmayacaksa erken doğsun diyorum sonrada saçmalama karnında1 saat fazla dursa o kar diyorum öyle yani eşimde böyle düşünüyormuş oda geçenler de öyle diyordu aağlıklı ve zamanında doğuralım inşallah hepimizde