TubaEla Burcuyasa bende hipp ve aptamil arasında kaldım sanırım hipp alcam en iyisi bu iki marka bence sadece aptamilde gaz sorunu yaşanlar oluyor hipp gaz problemi yapmıyor diye biliyorum
ogrencianne35 Burcuyasa herkes birşey söyler o yüzden doktorunuzu dinleyin çocuk doktoru size yardımcı olacak ❤
Burcuckmk Burcuyasa cok kâti bir mama bebegim tuvaletini yapamadı normalde 90 ml icin 3 ölçü mama koyup yapiyoruz ama ben bebelacta 90 a 2 olcek koydum sevmedim bebelac ı