Zeynepyvz Seda9507 ben şu an Demet hanıma gidiyorum doğumu da onda düşünüyorum bence gayet iyi tanıdıklarım da onu tercih etmişler
bahtnurr1 Seda9507 ahahah evet 😂 bana sor istersen ben hastaneyi arayıp bilgi aldım baya ama doktor konusunda netten araştırmıştım sadece deneyim kaç yıllık doktor nerelerde çalışmış falan 🥰
Seref Erzurumda devlet araştırma hastanesi buharadan daha iyi diye biliyorum. Kuzenim doğum yapmıştı sıkıntı yaşamıştı hatırlayamadım sebebini şuan ama devlet iyi erzurumda
Cemilef92 Zeynepyvz Burdan birinin tavsiyesiyle ben de Demet hanıma gittim ama çok ilgisiz buldum açıkçası. Belki de ben sürecin başından beri gitmediğim için böyle olmuştur. Eşimin işi gereği bazen Erzurum’da bazen İstanbulda muayene oluyorum maalesef.
htcmuhammed Mavibeyaz25 dogum sirasin da doktor bulunuyor degil mi nasil davranisi ilgisi dogum sirasin da
Seda9507 Mavibeyaz25 bir kaç kişi duydum sürekli sezeryan yapıyorlar dendi ama heralde gerçeklik payı yok.
Seda9507 Mavibeyaz25 anladım ya da biraz zora gelindiği zaman mı sezeryan yapıyorlar. Aslında tercih belirtebiliriz sanki normal istiyorum diye, eğer şartlar da uygunsa.