annelinkoo1 sizin yaşadığınız haftalarda aynı durumu bende yaşadım folik asiti içtiğim zaman bile kusuyordum yemeyi içmeyi geçtim yeni kurtuldum aynı haftadayız hatta doktorum prilam dr hapı yazdı gece yatmadan 2 tane içiyorum 3 gündür ne bulantı ne kusma durumum olmadı çok şükür