Selin12- benim denemediğim bir şey kalmadı çok öğürüyorum afedersin ilaç kullanmak istemedim başta iki üç hafta idare ettim ama sonra öğürmelerin de bebeğe sıkıntı olduğunu söyledi doktor istemsiz kasıyorsun kendini bide ilk bebeğim düşmüştü. Ben de mecbur ilaca başladım . Hala içiyorum azaltıyor ama tam geçmedi:(